Dag Guixi

25 april 2017 - Guixi, China

Afgelopen dagen hebben we zo hard "gewerkt", was t druk, warm en hectisch, van hot naar her gesjouwd,  vele mensen gesproken, emotionele en bijzondere momenten meegemaakt en zooooveel indrukken gekregen.
Nu sluiten we deze mooie plaats met al die lieve behulpzame mensen waar Anne vandaan komt, voor altijd in ons hart.
Gisteravond hebben we nog n laatste x samen met onze lieve gids Weijuan gegeten, wederom heerlijk maar met n traan af en toe. Eigenlijk willen we nog geen afscheid nemen van elkaar. We hebben n vriendin erbij voor t leven. Dag lieve Weijuan!

We vertrekken weer vroeg richting Nanchang, naar t vliegveld, maar nu met de taxi. Het regent ontzettend hard, we hebben geluk gehad met t weer de afgelopen dagen. Nu ziet alles er treurig uit, het past wel bij onze stemming...eigenlijk willen we nog niet gaan, t voelt nog niet af,  ondanks dat we alles wat in onze macht ligt hebben gedaan... het vliegtuig wacht.
Dag Guixi, dag Chinamama van Anne, dag!!