Beijing

18 april 2017 - Beijing, China

Terwijl Maurice eerst wat moest bijslapen na aankomst, zijn Anne en Inge uitgebreid wat winkeltjes in de buurt van t hotel gaan bekijken en hebben wat te snaaien ingeslagen.
Aan de overkant en naast ons hotel wordt oa Chanel, Louis Vuiton en Ferrari verkocht ( echt in enòrme panden), gelukkig waren er ook lekker veel kneuterige chinese miniwinkeltjes met water, fruit en prullaria.
s Middags hebben we met zn 3tjes natuurlijk nog veel meer ontdekt en hebben de dag vroeg afgesloten met heerlijke chinese noedelsoep. Jammie!!

1. Chantalle:
    20 april 2017
    Shop till you drop maar je moet het allemaal wel weer in de koffer proppen. Fijne dag en de groeten aan het mooie Beijing
  2. An-Na en Freddy & Marjan:
    22 april 2017
    Hoi Anne,
    ik ben blij dat je er op de foto's er vrolijk uit ziet
    en ik zie je genieten op de foto toch denk het wel
    en je vindt het daar denk ik heel fijn ja
    en ik vind je er koel gekleed uit wand het is er best warm denk ik ja zeker
    ik wist het wel en met je coole zonebril toch.

liefs van An-Na kus
    ...en Freddy en Marjan sluiten zich bij deze mooi woorden aan..

wat mooi dat jullie dit als gezin doen.
    Als we de foto's zien komen bij ons ook alle herinneringen weer terug over China.