Naar huis

4 mei 2017 - Yangshuo, China

...stress. Gelukkig worden we opgevangen door t grondpersoneel v Beijing airport als wr uitstappen. Een dame met n bordje fam Bosch brengt ons haastig naar de transferhal, tijd om te plassen is er nog net. Daar aangekomen blijkt dat we tóch nog onze koffers moeten zoeken én naar n verdieping hoger moeten voor vertrek. Oke doen we! Maar waar dan??? De lift gaat niet blijkt alleen voor peroneel, de beveilingsdame weet t ook niet. Grr. En nu. O ze komt ons achterna nu weet ze t wel :) pff nogmaals de koffers inchecken, wéer door de security, wéer door de douane. Arggg daar staat me n rij en ons vliegtuig gaat zo boarden en warm !!!Zo niet fijn :((
Eindelijk zitten we dan, het is inmiddels  00.30 u s nachts. Gaaaap.
Helaas moeten we nog n uur wachten voordat t vliegtuig vertrekt. OMG!
Onderweg hebben we nog flinke turbulentie ivm onweer. M ligt te slapen, beter! 10,5 uur later staan we weer in Holland.
Beetje dubbel...We hebben t zo fijn gehad in China helaas nog geen antwoorden voor Anne maar wie weet... er is inmiddels meer dan 4000 gekeken naar de krantberichten...
Toch is t fijn om weer thuis te gaan. Ons eigen bedje en alle luxe die we hebben...we genieten er nu dubbel van! Dankjewel China voor al je mooie mensen en ontmoetingen en ervaringen, wat n geweldig land, je hebt voor altijd n grote plek in onze harten!!
Daggg!!
Dag China!!

1. Anna:
    5 mei 2017
    Nou na veel stress en strubbelingen toch weer geland op bekende bodem en kun je nog lang nagenieten van alle ervaringen die jullie hebben meegemaakt weer n stukje rijker!!
    En nu weer de draad oppakken in het Nederlandse!!
    Lieve groet en tot binnenkort Anna